lørdag den 8. februar 2014

Notater

25 02 2014 Jeg har idag været "tidligt oppe" og besøge biotopen. Dejligt at man nu kan begynde at mærke foråret kommer. Knopperne på buske og træer er så småt begyndt at røre på sig, desværre blev billederne af dette ikke så tydelige. Jeg kunne se lidt dyre liv i søen og kunne høre fuglene synge, noget jeg ellers ikke har oplevet før i år i dette område. Jeg fik fundet nogle gode områder at sætte nogle dyrefælder op på, det vil jeg bruge weekenden til sammen med mine børn. D. 16 02 2014 Jeg havde mine børn med nede ved biotopen. Vi fik set 4 gæs, 2 ænder, muldvarpeskud - nogle af dem voldsomt store, tegn på at der var hybenbuske, smørblomst og en fuglerede. så der er klart vild liv i området. Det bliver spændende at følge området de næste par måneder. Vi har taget nogle skud med hjem som vi har stillet indenfor. Disse vil vi følge den næste uges tid. d. 08 02 2014 1. gang jeg var nede at se min biotop. Jeg fik skudt nogle billeder af området. Underligt at jeg ikke så nogle dyr overhovedet... Der var is på søen, men alligevel var der sprunget skud ud på nogle af træerne. I åen var der et område der var meget rødt, det lignede nærmest rust. Jeg opdagede der var en å, jeg aldrig havde lagt mærke til før.. Der var rigtigt meget vand i søen, sikkert pga årstiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar